درباره ما
لوگو آریا گلد

گروه آریا گلد ، واردکننده بهترین های لوازم هنری از سراسر دنیا با حضور تعدادی از کارشناسان مجرب ، در حوزه واردات و صادرات ،  خرید و فروش و ترخیص لوازم هنری مورد نیاز به خصوص در صنایع چوب ، مبلمان ، طراحی دکوراسیون داخلی و نقاشی فعالیت می نماید .
  آریا گلد مفتخر است عنوان نماید برای اولین بار در امور بازرگانی و فروش با اتخاذ رویکردی نو و مناسب در جهت توسعه سهم بازار و افزایش کیفیت کار هنرمندان محترم و همچنین همکاران خود گام برداشته و خود را نسبت به آن متعهد می داند ، لذا با این اندیشه به طراحی و ایجاد ساز و کاری جهت ارائه خدمات و لوازم هنری مورد نیاز این صنعت ، نسبت به راه اندازی این وب سایت اقدام نموده است.
 امید است با همکاری در قالب یک کار گروهی که همه همکاران معزز ما و همچنین هنرمندان عزیز ایران زمین  نیز در آن ذینفع باشند بتوانیم سهم کوچکی در رونق کسب و کار ایشان داشته باشیم.
همکار شرکت کارلو ماسرینی تولید کننده ورق های ماسرینی ایتالیا ، بهترین ورق طلای موجود در دنیا با پانصد سال سابقه تولید ورق طلا در جهان
همکار شرکت نیترام کانادا تولید کننده زغال های طراحی نیترام ، تنها برند حرفه ای زغال ، مورد تایید بهترین آتلیه های بین المللی و مورد استفاده توسط بهترین نقاشان جهان.
با آریا گلد بهترین لوازم هنری در دستان شماست.

آریا گلد ، بی رقیب ، با همه دوست ، با ما باشید​​​​​​​

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش