آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد ؟
آیا میتوانم به اطلاعات خرید های قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟
آیا برای خرید از سایت ، حتما باید عضو باشم ؟
آیا در تمامی ساعات شبانه روز میتوانم خرید خود را ثبت کنم ؟
آیا میتوانم برای شخص دیگری از سایت خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود ؟
از وضعیت سفارشی که ثبت کردم ، چگونه میتوانم مطلع شوم ؟
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم ؟
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه آریا گلد تماس بگیرم؟
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
آیا تعداد خرید از یک کالا در آریا گلد محدودیتی دارد؟